17 Aralık 2010 Cuma

İTO Kadınlar Çeşmesi İlköğretim Okulu Müdürü Sadrettin BULDUK işini sağlama alıyor.

Milli Eğitim Bakanlığı Beyoğlu İlçesi Piripaşa İlköğretim Okulundaki Şiddet ve Zorbalıklar
MEB İTO Kadınlar Çeşmesi İlköğretim Müdürü Sadrettin BULDUK Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün aksine Tahütlü Posta Gönderiyorki Polizzz Zoru ile ifade alma fantazisini gerçekleştirecektiki, Redi muhakik, tarafgir muhakik demedik, her şeyi önüne serdik, avans verdik, ortamı germedik, isteseydik neler olmazdıki.  

"MEB Piripaşa İlköğretim Okulunda 3000 kişi var şiddet olmadan olmaz ne istiyorsun ? 700 kişiden fazla oldumu okulda şiddet kaçınılmaz. Şimdi Tenefüsteki çocuklar şiddet görüyorlar.." diyor
ve benim İfademi 3 saatte alıyor.



Asli görevin yanında uhde görev için bomboş olmak gerekir. 
Memurların görevinden ziyade başka işlerle iştigali abesle iştigaldir.

Polis zorlu İfade Alma Fantazili Müdürümüz şimdi vebalde. 
Soruşturmada hakkı gözetme, Borsayı düşün ahım kalsın sizde.





 

Milli Eğitim Bakanlığı Beyoğlu İlçesi Piripaşa İlköğretim Okulundaki Şiddet ve Zorbalıklardan Seçmeler

Hiç yorum yok: